fredag 30 juli 2010

regn regn regn

Det kan verkligen regna en hel helg.. svensk sommar i ett nötskal, vi är väl vana vid det här laget kan jag tänka mig. Men gud vad synd jag tycker om alla som campar på PIP-festivalen. Det kan inte vara lätt för dem. I onsdags när pip drog igång och jag skulle åka till jobbet medan alla andra var hur taggade som helst och det var strålande sol så blev jag faktiskt lite bitter med tanke på att jag jobbar natt under hela pip. Men nu när det verkligen öser ner regn så känns det som om det kvittar, det kan inte vara kul att plaska runt där hela nätterna i spöregn. Eller så är de det? haha who knows..

Jobbade 16-00 i onsdags, 11-17 igår och nu går jag in på mina två långa nattpass under fre-lörd. 20-03.30 ikväll och 19-03.30 imorgon. Kommer gå som en zombi på söndag morgon haha

Bjuder på tre härliga bilder från förra året under PIP :) Lite vemodigt är det ju faktiskt när man kollar på dom..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar