lördag 7 augusti 2010

dåligt

Förlåt.. vilken dålig uppdatering känner jag.. 30 juli senast? shame on me. Kan säga som så här att jag har verkligen inte haft tid. Eller jo, nu ljög jag. Tid har jag haft men har valt att prioritera min ledighet till saker som betyder mer som tex. familjen, pojkvän, vänner osv. Annars går den mesta tiden åt jobb, vilken jag inte klagar på. Trivs som fisken i vattnet, världens grymmaste arbetskamrater!

Har blivit en hel del shopping på sista tiden.. men har inte hunnit tagit kort på allt så jag gör en lat variant på de senaste inköpen som jag köpte i förregår när jag var inne i örebro tillsammans med mamma, moster, kusin och kusinbarn :)

Snygga höst/vinter skor från scorett 1099 :-
kommer bli ett par favoriter!
militärgrön tunn skjorta från Gina 199 :-
Kommer också användas flitigt i höst till ett par svarta skinnbyxor eller dylikt!

Tillsist ett vanligt brunt flätat skärp som man kan matcha till allting princip :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar